Fatosahinibrahim27 Hangisi daha iyi kilo aldırır gelişim açısından 4 aylık dış de geliyor hepten gelismicek korkuyorum sütüm yetersiz baya azaldi
Nazlican Fatosahinibrahim27 2770 doğdu 5 bucuk aylık Bebelac gold kullandım şimdiye kadar En son 4.ay da 7100 dü kilosu Biz memnunuz yani
Deletedmom_112 Fatosahinibrahim27 Aptamil kullanıyoruz gelişimi kilosu çok iyi. Farklı bir problem ilede karşılaşmadık
Aylinprensesinannesi İlk günden beri aptamil kullanıyoruz doktorumuzun tavsiyesi üzerine aptamile başladık kızıma gayet memnunuz hiç değiştirmeyi düşünmedim kilo alımı da gayet iyi ☺️
Nazlican Fatosahinibrahim27 Ama öyle midesi kötü olmaz mı bi o bi bu Mama değişimlerinde kabızlık ishal vs gözükebiliyor genelde gene de siz bilirsiniz tabi
annebenanneoldum Ben similac kullandım bir ayda 1.600 aldı ilk ay sonra sma ya geçtim ishal oldu hep Aptamil için çok gaz ve ishal yapıyor diyorlar yine de her bebekte aynı olacak diye bişey yok tabiiki ama similac öneririm gerçekten çok iyi çok temiz bir mama🤗