Şaka değil gerçek sabahtan beri ağlıyorum. Sabah kalktık koltukta yatıyorduk ben suyunu almaya gidesiye halıya düştü 30 cm falan koltuk alçak baya. 2. İse annem geldi ben banyo girdim annemde uyuyor diye yine aynı koltuktan düştü delirmek üzereyim halıya düştü ama 2 kere bişey olur mu başıma gelen var mı bilinç kaybı algıda sorun uyku hali kusma hiç biri olmadı şişlik falan bişey olmadı da