Merhaba Çocuk uyuyunca keyif yapangiller burda mı 🤔 😂 oğlum 16 aylık uyuyunca bende kendime mola vermiş gibi hissediyorum öğle yemeği yoksa onu yapıyorum sonrası hep keyif 🙄 kahve çay TV İnternet 🙄 oğlum uyanınca evde güvenli alan oluşturup öyle yapıyorum işleri hatta bazen birlikte yapıyoruz hayatı öğrensin diye. Yanlış mı yapıyorum ya 🙄 herkes bebek uyuyunca iş yap diyor siz nasıl yapıyorsunuz 🤗