Ben Ikea antilop kullanıyorum. Geçen sene ikinci elini 80 TL gobi bir rakama almıştım. Hani deneyeyim olmazsa başka bir model alırım diye. Çok memnunum , çünkü oğlum kendi yemeye çalıştığı için her yer batıyor hemen sil yıka. Sağlamlık açısından da gayet iyi ki benim oglanda içinde hoplar zıplar ayağa kalkmaya çalışır. Birde ayak koyma yeri aldım trendyoldan. Baya memnunum. Öyle yatıp kalkan , süslü alengirli şeylere o kadar para dökmeye gerek yok nihayetinde yemek yiyip kalkacak. Ikea almasaniz bile kolay temizlenebilen bir model bakın tavsiyem. Gittiğimiz restoranlarda Ikea antilop benzeri ama plastik bacakli olanlara oturuyor oğlum şu bime şoka gelenlerden falan bence hiç sağlam değil. Onlarda kolay temizlenir ama güvenlik açısından hiç kullanılışli değil