salakmisincemilee antropologanne bu değer yazlık için mi oluyor ben de almayı düşünüyorum kızım üzerini çok açıyor
antropologanne Kbrozmn Bende hepsiburada da gördüm ama markaya güvenemedim acikcasi. Sizin bebeginiz kac aylik ve siz kac yas aldiniz acaba ?
Kbrozmn antropologanne 1 yaşında 2 yaş aldım paçaları lastikli olduğundan boydan uzun olsa da sorun olmadı, ince müslin kumaş ben de instagramda gördüm tavsiye üzerine aldım
antropologanne salakmisincemilee Evet yaz icin. Sadece pjamayla yatirinca icim rahat etmiyor. Muslin ortuyorum ama gece milyon kere döndugu icin etki etmiyor.
Kplnnn antropologanne yok terlemiyor battaniye niyetine düşünüyorum ben onu zaten çok ince. Battaniyeyi bacak arasına sokuyor veya dönüyoe sürekli tulum güzel oluyo. Çok sıcaklarda tek zıbınla yatar tertemiz