45 günlük bebeğim kızlar emzirirken içim çok daralıyor bi yalnizlik bunalma ağlama hissi ne yapsam geçmeyecek gibi sizde de oluyor mu böyle neyin nesi anlamaya çalişiyorum sadece emzirirken oluyor sonra kayboluyor o his emzirirken sizler nasıl hissediyorsunuz çok merak ediyorum?