KubraurganAlper Piyasada inanlmayacak ve annelerin kafasını karıştıracak derece de çok fazla mama vaar ve her mamanın içeriği birbirine yakın siz mamaa gayet iyi kilomuz şu diyen anneleer bunun sebebini arstırdnz mı mesela bebeek hızlı kilo alyorsa bunun ilk sebebi mama icerisindeki şekeer biz tercihimizi uzun araştırma sonucunda Bebelac Gold Nutriconfordan yana kullandık içim rahat hem gaz yaapmyor eğer bir gün bırakıp başka marka deneyecek olursam bu asla aptamil olmaz..... Hipp kullanırım
Sumeyya 2.5 aylık oğlum ve sütüm pek olmadığı için hep ağlıyordu ve doymadığından gelişemiyordu aptamil e başlayınca maşallah toparlandı tavsiye ederim en iyi mama diyebilirizz🤗
Mavim Üç aylık bebeğim var anne sütü+mama gidiyoruz. Günde iki defa 90 cc mama veriyorum. Aptamil conformil gaz yapmayan mama bu. Ayda 1500 gr alıyoruz. Şu an tam üç aylık ve 7900 gr
ozgeya Minikmucizemm bizim çocuk doktorumuz hipp combiotik ve evolvia markalarını tavsiye etti sadece.
Ozdamar_elif Minikmucizemm bebelac gold 2 aylık cuma günü sağlık ocağında tartildi 5.450 kilosu gayet güzel kilo alıyor 😄
Gorkemin_Annesi Ben 5.ayda mama kullanmaya basladim Aptamil kullandim kilo alimi fazla degildi 2 aydir Hippin alt markasi Bebevita kullaniyorum 9 aylik yeni kilo almaya basladi 8400gr oldu tavsiye ederim...
Pamirkus Gidadedektifi diye sayfa var instagramda ayrica internet sitesi de var urunlerin iceriklerini arastiriyor. O sayfalara göz atarsaniz en dogal icerisinde seker olmayan mamanin golden goat oldugunu goreceksiniz.