[silindi] 1balkizannesi su an kizim acamiyor tek basina ama acik cami görünce pencereye dogru ucuyor ☹
[silindi] BuzluKahve Ya hic acmamak cozum değil balkonum yok camasir kurutcam evi havalandircam, surekli klima açamıyorum kızım hemen hasta oluyor demir düşündük bizde ama tecrubeli annelerden pratik çözümler varsa diye arayistayim iste☹
[silindi] Aybarsmom Ayy evet bu tarz super olur hemen yazdim sayfaya, once bir cama yaptirirm ya aradığım boyle bisey. Cok tesekkurler🌸
[silindi] Esdoel Allah korusun en korktugum seylerden biri yaaa. Balkonum yok çamaşır kurutmam gerekecek evi havalandirmam gerekecek yani surekli bir ihtiyac gibi. Bir çözüm sart benim icin ya korkuluk gibi
Balkizlarim [silindi] buhar makinesi çalıştırın odanın nemini ayarliyor bir şekilde idare edeceksiniz mecbur her evde bu tarz oluyor bizlerde böyle yapa yapa büyüttük başka alternatif pek yok ya demir , ya tel ya klima ya açmamak ✨
[silindi] Balkizlarim Aslinda en guzeli köyümüze gidip bagda bahcede büyütmek ya bu binalarin icinde hem cocuklar hapis hem biz
Gzd [silindi] halatlı kilit iyi oluyo aradan hava da giriyo, bende cam balkon için bi çözüm arıyorum 😌