Kumkizanasi Kızlar kızım 4 aylık oldu. 3. Ayından beri hiç kilo almamış aynı kiloda 🥺 anne sütü alıyor sadece.Aynı durumda olan var mı ?
AyazveAnnesiss Kumkizanasi 3. Ay kontrolunde almamisti hic alerji mamasi denedik almaya basladi hemen mama kullanmiyorsaniz doktor kontrolunde alerji diyeti yapabilirsiniz
Cansudkmts Kumkizanasi benim kızımda 4 ay 27 günlük hiç almamış kilo ve anne sütüyle besleniyor bakalım haziranda tekrar kontrel gidicem o zaman ne diyecek bakalım bence normal sağlık ocağında ebe normal dimişti bu ayarlar hareketli olur birde sıcak diye 🙈
ozomom Kumkizanasi benim bebeğim 3 aylık 2.aydan beri 500 gr almış doktor kilo alımı sınırda 4.ayda daha az olursa mama başlayacağız dedi, 5350 gr 🤷🏻♀️ Aslında çişli bez de alıyorum günlük yeteri kadar ama yaramıyor sanırım sütüm
Kumkizanasi AyazveAnnesiss alerji diyeti dediğiniz nedir ? Mukuslu kakada yapıyor 🥺 alerjiden mi almıyor acaba
Cansudkmts Kumkizanasi bence artık yavaştan dönmeye başladılar hareketli olduğu için ola bilir yada diş çıkaracaklar ben artık bunu yorumladık doktor kontrolü götürdünüz mü
Cansudkmts Kumkizanasi geçen 6.200 dü bı ay 6.500 filan almamış pek ben 7 filan olmuştur dem sürekli emiyor saat başı hemde ama çokta hareketli birde çok kusuyor balgamlı şekilde 😞
Kumkizanasi Cansudkmts benimde balgamlı kusuyor. Balgamı çıkarması çok iyi. Hiç kilo almamış malesef başladık mamaya 🥺 anne sütü alsın diye bebeğime zarar vermek istemiyorum
Kumkizanasi ozomom benimkide aynı çişli bezi var. Mama vermeye çok direndim ama zayıf diye hasta olursa diye korkuyorum