Merhaba güzel anneler 🌸
Oglum 14 aylik .Ozellikle sabahları fazla olan öksürük şikayeti ile doktora gittik alerjik olabilir diye Deloday şurup verdi. Yorumlara baktım sersemlik yapıyor uyku yapıyor denilmiş. Başka yan etkisi var mı bilmiyorum. Kullanıp kullanmamak arasında kararsızım. Kullanan anneler yardımcı olabilir mi