gzm_42 Kızlar ayın 3unde kolonoskopi yapacaklar korkuyorum korkulacak bsy mi nasıl yaptıranlar bilgi verebilir mi 😔
Flower123 gzm_42 annem tam 3 kez yaptırdı anestezi altında hissetmemiş hiç bişey sonrasında da ağrısı falan olmamıştı korkmayın hiç ☺️
Mervenis gzm_42 ben yaptirdim.canim uyuttular tabi hic bisey hissetmedim uyanincada ne agri ne sizi korkma..benim hem endoskopi hem kolonoskopi ayni anda yapildi skinti olmadi merak etme çok gecmis olsun
CizerBirAnne gzm_42 eşim kronik hastalığı olduğu için bi kaç yılda bie yaptırıyor. Anesteziyle yapıyorlar zaten bir şey hissedilmiyor. Ama öncesinde bağırsakların temizlenmesi için diyet veriyorlar, sadece sıvı besleniyor bi kaç gün, o biraz zorluyor.
gzm_42 Mervenis teşekkür ederim sizede geçmiş olsun doktor yırtılma olur diye imza attırdilar o yüzden korkuyorum ben
Nltka Endoskopi kolonoskopi aynı anda yaptırdım . Kolonoskopim temiz gelmedi 6 ay sonra tekrar yaptırdım . Bayılıyorsun ayılıyorsun hissettiğin tek şey iğne başka hiç bir ağrı sızı yok
gzm_42 CizerBirAnne evet doktor söyledi diyetleri 3 gün nerdeyse sıvı beslenme gerekiyor oda biraz zorluycak ama mecburuz npym
Nltka gzm_42 bağırsağımda polip çıktı. Polip iyi huylu çıkmadı . Ama çok çok başında yakalanan bir olay olduğu için şanslısın dedi takip altında tutuluyorum 3 sene sonra tekrar gel dedi
CizerBirAnne gzm_42 doktor söylemiştir ama bol su tüketmeyi ihmal etmeyin o 3 gün ilacı kullanırken. Geçmiş olsun, inşallan temiz çıkar sonuçlarınız.
gzm_42 annediyebiri canım beyin tümörü ameliyatı oldum sonra akromegali hastalığı çıktı organlarıma bakacaklar herşeye baktılar bugünde kalbe baktılar son olarak bağırsaklara da bakmak istediler bağırsak kanserine çevirebilir diye tedbir amaçlı bakılacak
annediyebiri gzm_42 geçmiş olsun inşallah oda temiz çıkar gönlünüzü ferah tutun hep bayıltarak yapmışlar benim duyduklarımda
gzm_42 CizerBirAnne evet canım içmeye çalışacak normalde günde 2 bardak zor içen birisiyim ama mecbur sağlığımız için içmeliyiz
Nltka edanur_dilek20 benim şikayetim vajinal kanamaydı . Sorunu anlayamadılar . Kanser değerlerim yüksek çıkmıştı . O yüzden yaptılar .