Balkizlarim 2-Cocukannesi sma optiro kullanmıştım çok memnundum hem doktorumuz tavsiye etmişti ilk baş hemde kızım sevmişti 🌸
Balkizlarim 2-Cocukannesi gayet iyiydi bizde her çocukta farklı olabilir bu durum gaz sorunumuz yoktu 🙏
Hndealnathn Oglumada kizimada Bebelac kullanıyorum oğluma hiçbir mama kilo aldırmadı ama severek bir tek onu içiyordu sma ve aptamilden hastanelik olduk zaten kızımda Bebelac gayet gelişimini güzel yönde etkiliyor onada bir tek o gaz yapmadı