Cigdemutluuu herkes yazmış ama ben de yazmak istedim. Bizim de anne sütü sarılığımız vardı. Doktorumuz kesinlikle emzirmeyi bıraktırmadı. Ben normal emzirmeme devam ettim. Sadece yüzünde esmerlik ve göz kenarlarında hafif sarılıklar vardı. 2 aya yaklaştığımızda geçti ve şu an bebeğim pamuk gibi oldu. Anne sütü sarılığı diye duyduğumda forumda araştırmıştım ben de, herkesin bu şekilde yorum yaptığını gördüm. İyi ki de bırakmamışım emzirmeyi. Bu kadar kişi yazmış bence de doktorunuzu değiştirmenizde fayda var.