KadersizMelek Başına gelen var mı ?? Gitt gide yoğunlaştı, çocuk doktoru gastro ya yönlendirdi,alerjisi olabilir diye. Sıkı da diyete girdim. Süt ve süt ürünleri yumurta et vs. Süreç nasıl ilerliyor, ne zaman geçiyor.? Neden oluyor, bilgisi olan yazarsa sevinirim
SametIlgaz01 KadersizMelek ne tarz bi kanama yoğun mu yoksa mukuslu mu popo çatlağı olabilir mukuslu ise deride döküntü huzursuzluk gecmeyen pişik kusma vs var mi bunlar olunca genelde besin alerjisi teshisi koyuyor doktor ona gore diyet veriyo bizim de bi iki defa olunx gittik popo çatlağı var demişti
prensesannesii3 KadersizMelek ben 15 gün süt diyeti yaptım çocukta bi değişme olmadı sonra 15 günde yumurta diyeti yaptım kakası cildi herşeyi düzeldi yumurtaya alerjisi olduğunu buldum kan testindede yumurta çıktı zaten alerjisi şuan diyetteyiz
Klp Herseyden olabilir ilk diyete sokacaklar sonra bakicaklar neye karsi tepki veriyor diye ona gore diyet listesi verecekler bildigim bu kadar
KadersizMelek Klp çok teşekkür ederim şuan sadece sebze ye dedi doktor, Ankara’ya götür dedi. Yozgat’ta yaşıyorum ben. Kanı gördükçe korkuyorum 😨
KadersizMelek SametIlgaz01 kusma yok çok şükür ama kakası kılcal damar gibi ve noktalar halinde. Bazen sarı yeşil mukuslu bazen pütürlü, döküntü yok yüzünde kabarcıklar var hafif. Bugün doktora bezini götürdüm gösterdim yüzünü filan hatta poposuna baktı çatlak vs demedi. Alerjisi olabilir dedi ve çocuk gastroya git dedi, bana da sıkı diyet
Elifkskl KadersizMelek ben Ankaradayım şehir hastanesine götürdüm ben gayet iyi drları ve biz yatarken şehir dışından çok gelenler oluyordu.
KadersizMelek prensesannesii3 ya Ramazandan bu yana asla yoğurt yemedim süt içmedim,sadece geçen hafta peynir yedim. Bende ilk kanı gördüm göreli kendimce diyet yaptım işte ara ara ama dün yumurta yedim yine hatta iki gün üst üste gece çocuğumun kakası yine kanlıydı , sabah ki kakayı doktoram götürdüm hemen yazdıklarımı söyledi işte. Bugünden itibaren bende süt ürünleri ve yumurtayı kestim bakalım. Ama gastroya da götürcem yine. Lanet olsun ki yaşadığımız memlekette test yapılmıyor
KadersizMelek Hellomoto hayır onu kestim ben, doktor sidofer diye bir damla verdi. Vegaferon damlasını burda çok okurum kimse de memnun değil. Ama bizim şikayetler ilk olarak ikinci ay aşısında tek nokta halinde oldu sonra hiç olmadı, taa ki 4. Ay aşısı olup vegaferon demir damlasına başlayana kadar. Şimdide yoğunlaştı işte
prensesannesii3 KadersizMelek evet canım süt süt ürünleri yumurta tüketme sıkı diyet yap ve bunların olabileceği hiç bi ürünü yeme paketli gıdalar vs çocuk Alerjiye bi götür belkide başka bir besine veya birden çok besinedir alerjisi
Hellomoto KadersizMelek geçmiş olsun alerji değilde başka biseyi vardır bide başka doktora gidin ne diyecek
Elifkskl KadersizMelek bizimde oldu bi kaç kez en son fazla miktarda geldi ve acile götürdüm gastro dr yatışımızı istedi hastanede hiç kanlı kaka yapmadı alerjik değil dediler. O sıra zaten rotaya yakalandık. O günden sonra hiç kanlı kaka yapmadı ve sebebi de bulunamadı.
KadersizMelek Elifkskl ara ara oluyor bizde de kanama rotadan da çok korkuyorum bilmiyorum neden oluyor anlayamıyorum, peki ateş kusma var mıydı sizde
Elifkskl KadersizMelek evet önce kusma ishal ve ateş başladı ama ateşi fazla sürmedi 2 gün havale geçirdi sonra hiç ateşi çıkmadı tekrar
KadersizMelek prensesannesii3 Allah izin verirse götürcem zaten, diyete de bugün daha sıkı başladım Rabbim şifa versin inşallah cümlesine 🤲🏻