Merhabalarr ben doğum yapalı 6ay oldu spinal sezeryan ile doğum yaptım doğumdan sonra omzum ağrıdı doktor kafein tüket geçer falan dedi ama 6 aydır benim omzum ağrıyor hiç geçmedi bebeği kaldır indir bile sıkıntı yaratıyor böyle bir durum yaşıyan var mı acaba ? Bu normal mi yoksa bi doktora göstermek gerekir mi ?