AsyaRavza 2 ay 1 günlük bebeğim var emziriyorum kendi idrarımda aşırı yanma ve kasıklarımda ağrı var nasıl geçicek bilmiyorum tualetimi yaparken çok zorlanıyorum ilaç kullanan var mı yada bu konuda bilgilendirebilecek olan 🙁
Esraacr AsyaRavza ben ayaklarıma sıcak su koydugum zaman geçiyordu bide mısıt püskülünü kaynatıp işince anında etki eder
gzdeboztepe AsyaRavza Önce kendini sıcak tut, bol su iç ve su kaynat onu bardağa koy içine saplarıula beraber biraz maydanoz koy beklet ve ılıyınca suyunu iç ben öyle kurtuldım👍
gzdeboztepe AsyaRavza Önce kendini sıcak tut, bol su iç ve su kaynat onu bardağa koy içine saplarıula beraber biraz maydanoz koy beklet ve ılıyınca suyunu iç ben öyle kurtuldım👍
Zeynocan34 Bende de vardı hem hamileyken hem doğumdan sonra emzirirken monurol kullandım tek seferlik bi antibiyotik ama doktoruna sormadan kullanma gece tuvaletini yapıp içiyorsun sabaha kadar ilaç etkisini gösteriyor ertesi gün düzelmiştim
Ahsenliyadinccc Ben de de var ama Az dı gece acile gittim orda yapmışlardı emzirdiğim Halde yüksek doz vermiş ilaç eczane de vermemiş emziriyprım diye bi uzmana danışın öyle demiş 1haftadır daha gitmemişim doktora bakalım