ZehraTurkoglu Merhaba akşam 3-4 saatliğine dışarı çıkıcaz emzirip çıkcam ama genede nolur nolmaz diye sağdığım sütü biberona koyup yanıma alıcam havalar ısındığı için emin olamıyorum kaç saat öyle çantamda durmalı
Elika00 ZehraTurkoglu çok sıcaksa dışarısı 1-1.5 saat tutuyorum en fazla ben. Riske gerek yok ☺️ Termosun varsa içine koy 3 saat dursun
ZehraTurkoglu Elika00 direk dolaptan aldığım şekilde koysam sorun olmaz dimi sıcak suda biraz bekletmeme gerek var mı
ZehraTurkoglu Deletedmom0099 2 saate tekrar veririm diye düşünüyorum o zaman sorun olmaz sanırım teşekkürler
Elika00 ZehraTurkoglu soğuk koyarsanız bebek soğuk içer. Bebeğin içebileceği bi şekilde hazırlayıp koyun. Tabi eğer dışarıda ısıtacaksanız orası farklı