2 yaşına bir girdik , her ay hasta oluyoruz ; oğlumun 15 gündür geçmeyen öksürüğü var , antibiyotik kullandık , aferin şurup kullandık , 2 tane iğne olduk , bi bakıyoruz çok iyi doktorumuz temiz diyor , 3 gün sonra tekrar burun akıntısı , geniz akıntısı , hapşırık 😭😭 tam anlamıyla bir rahat edemedik , sizce başka doktora göstermek gerekir mi , bu havalarda normal mi ? Artık oturup ağlayacağım bu duruma 😭😭 moralim bozuluyor 😢