TheMomm benimki iştahlı .. boyu kilosu da porsentil e uygun.. sabah bir yumurta yer .. ardından fıstık ezmesi.. biraz süt içer .. 2 saat yicek sormaz.. sonra elimden tutup mutfağa götürür acıktım die.. bende o an akşamdan kalan yemek varsa veririm yoksa meyve veririm gecistiririm.. akşam yemeğini yaparım hemen ardından .. onu da yer .. 9 gibi acıkır o zaman eline bisküvi cips yada tekrar meyve verir gecistiririm .. saat 11 de suyunu alır ao der.. ao yatalım demek.. gece de emzirip uyuturum sabaha kadar uyanmaz .. kızım 18 aylık .. 😊