Kizlar öncelikle merhabalar herkese 🌸
Çocuğunuzun bu aylar da iştah durumu nasıl acaba? Benim oğlum hic bi şey yemiyor desem yeri abur cubur vermiyorum oyle çok ya sut burger yer yada arada bir ozmo kornet veririm sütü deli gibi seven oglum onu bile içmiyor kafayı yemek üzerim az kaldı sizde durumlar nasıl?