Oğlum 9 aylık kabız. 4 aydır kabızlık çekiyor. Optipro kullandık hep hiç mama değiştirmedik. Sanırım optipro anne sütü de alan bebekler içinmiş. Comfort ise sadece mama ile beslenen bebekler içinmiş. Oğlum sadece mamayla besleniyor. Comfort sindirimi kolaymış. Optiprodan comforta geçen oldu mu ? Tad değişikliği yadırgama oldumu ? Kilo alımında kaka yapma sayısında kabızlığa iyi geldi mi ? Bende geçeyim mi sizce ? Memnun kaldınız mı ?