Merhaba oğlumla alt kan grup uyusmazligimiz var.47 günlük bebeğin sariligi hala devam ediyor.3270 doğdu kilo ver al derken geçen pazartesi 3800 olmuştu meme emiyor mama yiyor hemde deli gibi,neyse bugün tekrar sağlık ocağına gittik 12 gün sonra, 40 gram da vermiş canim çok sıkıldı bebeğim 47 günlük ama sanki yeni doğmuş gibi doktrda stres yapma ki bebekte iyi olsun diyor ama bu çok zor.boyle olan varmı acaba lütfen yaşayanlar yazsın