minderbob Adetim 4 gün gecikti beta 41.56 çıktı bilgisi olan var mı sağlıksız gebelik mi? Acil doktoru yüksek çıkmış boş veya dış gebelik olabilir dedi.
seheriko minderbob beta değerine bakılarak sağlıksız veya boş denilemez. Ancak ultrasonla anlaşılır. Benimde adet gecikmesinin 7.günü 71 falandı sağlıklı gebelikti. Şuan 2.5 yaşında :)
Tugce1634 minderbob yuksek mi çıkmış,o nerenin doktoru Allah askina.2 gun sonra ve ondan sonraki 2 gun sonra yine kan verip degerler ikiye katliyor mu ona bakmak lazim canim.umarim vardir,hayirlisi olsun.
Gryffindor minderbob Yok öyle bir şey yanlış bilgi vermiş. İlk betanın sonucuna göre değerlendirme yapılmaz iki gün sonraki artışa göre değerlendirme yapılır. Hayırlı olsun 💕
Amineealeyna minderbob kiiz benim 6 gün geçmişti 1789 çıktı gayette saglikliydi şu an 2.5 yaşında kizim
begonvilkokusu minderbob sanırım doktor uzaktan eğitimle doktor olmuş 😂 beta değerinin kaç olduğu değil yükselmesi önemlidir takip ettirin