Deletedmom_22 benimkisi daha 15 aylık adını söyleyemiyor da arkadaşım kızı 2 yaşında o jeyş diyodu☺️ burda da bu cocuk var 7 yaşında galiba o da zeennk diyo😄 oğlumun adı zeyd 🌺😘 ay bunlar neyse de annem çok komikti ilk zaman adını hiç soyleyemedi hatta hatirlayamiyodu “zıt” diyormuş çok gülmüştük 😂