2minnosannesi0 Bol bol bebeğinizin yanında durup kalkıp geri oturmasına destek verin onu kucaklayıp müdahale etmeyin,kendisi çabalasın.Zorlandiğı durumlarda yardım edebilirsiniz ki öğrensin. Ben de ilk zamanlar çok korkuyordum hiç bir işimi yapamıyordum.Sonra dedim ki bu böyle olmayacak , düşe kalka öğrenecek mecbur ve her gittiği yere mecbur arkasından koşup onu izledim yaptıkça alıştı kol ve bacakları güçlendi düşmeler azaldı ona nasıl oturması gerektiğini gösterdim.Mesela şu an koltuktan geri geri kendisini kaydırarak iniyor,sehba veya tutunduğu yerlerde bir elini bırakıp yere dizlerinin üstüne oturup diğer elini çekerek iniyor. Ben ne zaman ki müdahale etmedim korksam da bıraktım o her yere gitti,tutundu, düşerek öğrendi o zaman düşmeler azaldı.