Merveenuur16 Kızlar sağlık ocağından kan tahlili istediler.Ne için kan tahlili istediler o an sormayı unuttum bilen varsa söyleyebilir mi?
Teemo07 Merveenuur16 8.ayda ve 1 yaşında biz de yaptırdık. Kan değerlerine bakıyorlar. Özellikle demir ve d3 e. Gidişata göre azaltıp çoğaltıyorlar. Mesela bizim 8.ayda d3 yüksek çıktı sadece h.içleri veriyordum damla. Demir eksik çıktı, onu da arttırdık.
Irmakprensesinannesi Merveenuur16 rutin tahliller gnlde benim kızımda da doktoumuz istemişti Allaha sukur tahlilleri temiz çıktı 9 ay 22 gunluk
Ilk_mucizem60 Merveenuur16 d3 b12 ferritin tsh ft4 birde hemogram 1750 tl özel hastanede dedim devlette yaptirayim 1 yaşından önce bakmiyorlarmiş hangi hastane bakıyor acaba bilgisi olan var mı istanbulda
Fks65 Sağlık ocağında vermedim, doktorum bir yaşında alırız demişti. Aynen kan değerlerine bakıyorlar