Streptekok Kızlar devit 3 ü 10 damla kullandık . Yanlış anlaşılma oldu sanırım dr ve bizim aramizda. Dr şimdi ara verin 15 gün sonra tahlil yapalım dedi. Başına böyle gelen var mı.? Bir şey olur mu
Busraeliz00 Streptekok Başıma gelmedi ama biz günde sadece 3 damla kullanıyoruz eczacı üstüne yazmadımı kaç damla kullanacagınızı