Kızlar selam 22 gunluk bebegim var ama sütüm yetmıyor maalesef ek mama veriyorum ac kalmasn diye. Memedeyken sırıngayla agzının kenarndan verıyordum ama diğer taraftan atıyordu dun gece cok aglaynca phılıps avent biberonla 60 ml mama verdim içti hemen uyudu ve rahatladı. Şimdi korkum biberona alısıp memeyi bırakması :( anne memesine en yakın olan biberon dye aldım ama yinede korkuyorm kullanan varmı meme reddi yaptı mı ?