Ramazan Bayramını 2.5 aylık bebeğimle tatilde geçirdik her şey öyle mükemmeldi ki bize asla zorluk çıkartmadı suyu da sevdiğinden havuzda yüzüp yoruldu ve rahat rahat uyudu ☺️ Biz Eylül gibi tekrar bir tatil planı yapıyoruz eşimle 🥰
Bende sizin gibi endişeliydim ama kesinlikle tavsiye ediyorum! 🌸