3 gün önce kızım ateşlendi acile götürdüm ateşini düşürdüler antibiyotik yazdı 3 defa verdim akşam sabah akşam başka vermedim bugün kafasında aynı şişme gibi kızarıklar oluştu sadece kafa bölgesinde aceba antibiyotik alerji mi yaptı bilgisi olan aydınlatsın beni