Dün aniden ateşi çıktı sonra dudağında sivilce tarzı yaralar. Gün boyu hiçbir şey yemedi açıyor diyor gece de sürekli ağladı ateşi çıktı sabah hastaneye götürdüm sadece ağız içi sprey verdi. Çocuğum su bile icemiyor pipetle deniyorum yok ağlıyor ne yapacağım dudağında ki yaralara ne olur yardım edin doktor kendiliğinden geçecek dedi dedi de işte yiyemiyoo