EcrinYusuf kantoran sürün çok iyi geliyo. Benim bebeğim 10 aylık daha hiç pişik falan olmadı çok şükür ama gecen gün poposunda mantar gibi sivilce gibi şeyler vardı. Kantoran sürdüm her bezini açtığım da özelikle gece yatmadan onceki alt değiştirmede mutlaka sürün. Çok iyi geliyo böyle şeylere