Merhaba sevgili anneler..5aylık bebeğim var ve son bir haftadır idrar miktarı oldukça azaldı. Gündüzleri iştahsız emiyor. Gece de emmek için nerdeyse uyanmayacak ben alıp uykuda göğsümü veriyorum. Sıcaklarda artan su ihtiyacı için ek olarak su verebilirsin dedi aile hekimimiz ama bebeğim biberon emmeyi unuttu ilk 2,5 ay meme+mama veriyordum sütüm çoğalınca mamayı kestim. Ama şimdi böyle emdiği için sütüm azalır mı korkusu var. Bir de Eylül’de işe başlayacağım o zaman sağdığım sütleri vermek için mecbur biberona döneceğiz. Tekrar alıştırmak tutturmak için ne yapabilirim? Philips avent kullanıyordum değiştirmeli miyim?