Elmas94 Merhaba annelerim, 1 aylık lohusayım memelerimde iğne batması şeklinde ağrım oluyor dayanılmaz derecede değil ama çok rahatsız ediyor aynı durumu yaşayan var mı? Nasıl bir çözüm ürettiniz?
Neslihan-55 Elmas94 göğüslerin süt dolmaya başladığı için olur canım çok rahatsız edecek kadar olursa bir doktora git ama bence süt dolduğu için benimde öyle oluyordu dokunmiyordum bile bebeğim emince rahatlıyordum
annebenanneoldum Benimde öyle oluyor genelde süt dolunca sertleştiği için öyle hissediyorum hemen ya emziriyor ya da sagiyorum rahatlıyorum o şekilde :)
Elmas94 Neslihan-55 Rdn @“annebenanneoldum”#p20677312bebeğim az emiyor çabuk doyuyor sürekli sağıyorum ama sağsam da rahatlayamıyorum ben.. Ama sizde de olduysa normal demek ki :)