Aklimdasin Evimizi sattık yenisini aldık.taşınacağız. Şimdi eve ilk girişte Kuran-ı Kerim goturucem. Baska bişey götürmeme gerek var mı. Ekmek tuz ne kadar doğru. Batil inancmıdır
Balkizlarim Aklimdasin bencede yukarıdaki arkadaşa katılıyorum en güzeli hayırlısı olsun ömrünüz boyunca mutluluk ile oturun 🌻♥️
Tr6615 Yani Kur’an’ı Kerim yeterli besmele çekip ilk Kur’an’ı koyarsınız (dua okuyup )evinize sonra eşyalarınızı. Hayırlısı olsun sağlıkla,huzurla oturun 🌹😘
serebro Aklimdasin kiradan kendi evimize geçtiğimiz için bütün eşyalar aynı anda apar topar geldi o yüzden sadece sağ ayak besmele dua ile girdim ilk uyuduğum gece de dua okumuştum ☺
anneCANan Aklimdasin Kuran-i Kerim’i goturecekseniz lütfen öylece asmayin ya da yüksek bir yere koymayın “ Allah’ın adıyla Oku ” yun sonrasında güzel bir dua edin verdiği ev ve nimetler için.. gotureceginiz ekmekle tuzun yanına bir de peynir koyun sandviç yapın huzurla yiyin 😉 şimdiden hayırlı uğurlu olsun Allah ağız tadıyla oturmayi nasip etsin