Mavikelebek54 Arkadaşlar şimdide metsil kullanıyorum fakat rahatlatmak yerine daha kötü yapıyor tüm gaz damlası böyle mi yani karnında sancı mi yapar çıkarması için böyle mi olması lazım yoksa bizde mi sıkıntı var ilaçlardan korkar oldum daha kötü yaptığı için
thecamellia Mavikelebek54 metsil hiç ni işe yaramıyor biz sab simplex kullandık çok iyi geldi ama her damla her bebeğe yaramaz deneyerek bulun yada doktorunuz önersin