Kızlar bebeğim meme tutmadı ikinci gün emzirme eğitimi aldım. Sütüm de çok azdı şuan 13 günlüğüz sütümü devamlı sağıyorum arttı sütüm ama bebeğim yine de mememi verince ağlıyor. Mama yedirmek zorunda kalıyorum. Sağdığım süt üç saatte 30 ml anca oluyor. Ne yapacağım hiç almayacak diye korkuyorum. Bu durumu yaşayan oldu mu? Ne önerirsiniz?