Degrmenesra
Benimki pek bi şey sevmiyor açıkçası 2,5 yaşında ama kafama göre yapıyorum nadiren tercihi oluyor tost gibi krep gibi pankek gibi haricen klasik kahvaltı yapıyorum yediği kadarını yiyor yemediği kısmı da ben karıştırıp yediriyorum bazen kalıyor bu ara değişik yani bi günümüz bi günümüzü tutmuyor sıvı şeyler istiyor sadece süt limonata gibi hava sıcak serinlik arıyor yemek yemek istemiyor