DenizSerap Busemertt Çok çok sıcak yerlere gideceksiniz çok iyi korumanız lazım. Tur ile gideceksiniz de bebek bu tempoya ayak uyduramaz bence.
Hayris Busemertt valla biz yurt dışı tatiline çıkmıştık virüs yokken bi aile vardı turda kızı 2 yaşındaydı çok zorluk çekmedikler fakat sizin bebeğiniz biraz küçükmüş nasıl olur bilemedim
Jerfi Busemertt Ben 6 aylik bebegimle avrupayi gezdim, hem de kendi bebek arabasini goturmemistim. Travel kullanirken kuzenimden baston tip aldim. 1 kere bile kullanmadi. Koca ulkeleri cocuk kucagimda gezdim. Yeter ki gezmek olsun🙂
Laren Busemertt kızım 9 aylik bizde bu hafta ege tarafına gidicez ilk tatilimiz olacak istanbuldan kendi aracimizla gidicez merak ediyorum yol vs nasıl olcak diye. Insallah güzel geçerse Eylül ekim gibi güneydoğu düşünüyoruz çünkü suan cok sicak olabilir oraları
Hmyra06 Busemertt Benim kızım 5 aylık ve sürekli ağlayan bir bebek olmasına rağmen haftasonu Diyarbakır vs. Gezdik süreklide çıkıp geziyorum ağlarsa dışarıda ağlasın diyorum en azından bize iyi geliyor gezmek 🫠
Girlpower Busemertt ben kızım doğduğundan beri şehir şehir geziyorum eğer huysuz sürekli ağlayan memnuniyetsiz bir bebek değil ise hiç düşünme git derim gerisi yemek de dahil hiç problem olmuyor cünkü
Busemertt Girlpower yok maşallah diyeyim ona da gezmek çok iyi geliyor sabahtan akşama kadar dışarda olsak yine sorun etmez
Laren Busemertt aynı dönemde bebeler aynı yaştayken gitmeyi düşünüyoruz o zaman 😊 hakkımızda hayırlısı 😅😂
Elifinci17 Busemertt biz gitmiştik güneydoğu turuna ailecek kızım eşim ben ve bir arkadasımız daha. Kızım 13 bucuk aylıktı. Hiç zorluk çıkarmadı bana. Yemek konusuna gelirsek İştahsız Dı zaten yemek yemezdi cok az yedi Bi ik lokma. 4 günlük turda sadece emzirdim desem yeridir. Muz yedirdim. Çorba yerse corba verirsiniz kalacağınız yerlerde zor olmaz yani hatta küçükken daha kolay bence gezmek büyüyünce daha zor.
Metesmom Busemertt Ay ben cesaret edemezdim ya, 2 yaşında oğlum, 2 saat uzaklıkta memleketime gidiyoruz. Uyumazsa bazen huysuzlanıyor oyalayamıyorum, daha uzununu hayal edemiyorum.
Busramaden Busemertt oglum 8 aykıkken bır aylıgına gıttık butun heryerı gezdık arabayla gıttık otelde kaldık kaldıgımız otellerı genelde bebek menusu olanlardan sectık ve termosumuza koyup yanımıza aldık halıyle yemek sıkıntısı hıc yasamadık gıbı bısey Meyvelerı de genelde marketten alıyodum hatta gece acıkırsa dıye kasık mama almıstım odada su ısıtabılıyoduk bız gıttıgımızde kasım ayıydı ve hava 20 derecenın altına hıc dusmedı hep sıcaktı o halde bıle korumak zor oldu bence mevsımı ıyı secmek lazm bırde kanguru kesın alın heryere ozellıkle mardınde bebek arabası gırmıyo merdıven cok okuyo zor oluyo benın bebegım alısık sureklı gezmeye bız hıc zorluk cekmedık umarım sızde cekmezsınız hatta oglum ıkj dort dısını orda cıkardu hıc bısey anlamadık bıle o kadar keyfı yerındeydı