Boşanmaya karar verdim ailemin yanındayım bu ikinci denemeydi yine düzelmedi bir aydır burdayım çocuğunu bile iki kez aradı… Artık sırtımda kamburla dolasmicam.. tanıdığınız bildiğiniz işinde uzman oldukça dişli bı avukat arıyorum lütfen yardımcı olurmusunuz