Ya benim kızım 10 uyuyor 7.30 da kalkıyor alarm gibi denedim 11 de yatırdım olmadı yine aynı saat 12 de yatırdım yine aynı… Sabahları o kadar sinirli oluyorum ki anlatamammm bi de kalkıp yanıma geliyor anne anne anne diye başımın dibinde 🤦🏼♀️ Nasıl bi çare bulucam ben yA sinirlerime hakim olamıyorum