deniz_s ben bozsam da dikkat etmeye çalışıyorum. Bir de oğlum sadece anne sütü alıyor cok katı olamıyorum tabi ama emzirdiğini icin ve cok hareketli olduğum icin güzel kilo verdim şimdiye kadar.
Simdi bol yeşillik domates salatalık peynir yumurta bir dilim ekmekli kahvaltımı yaptım Yeşilçay ictim.
Her gün at kılı fırça ile vücudumu fırçalıyorum özellikle bacaklarımı bir de esneme hareketleri falan yapıyorum. Her duşta buz gibi su ile durulanıyorum vücudum toparlansın diye.
Onun dışında dediğim gibi canım istiyorsa bi parça çikolata falan yiyorum.