Arkadaşlar günaydın forumda bununla ilgili bir bilgi bulamadım. Kızım yarın 13 aylık oluyor ama biz 1 yaş aşılarını 10 gün önce yaptırabildik hastaydı. Şimdi yarın doktora randevu alsam nimenrix yapılabilir mi ikisi arasında bu kadar az gun olması sorun olur mu kaç gün olması gerekiyor?