LohusaCicegi Arkadaşlar selam. 2 aylık bebeğim var sağlık ocağında rutin kontroller yapılıyor fakat her ay doktora gitmesi gerekiyor mu? Sizler götürüyor musunuz? Sağlık ocağına aşılar dışında ne kadar bağlısınız?
Ikrazumra19 LohusaCicegi ben asilari disinda 2 cpcugumuda saglok ocagina goturmedim takipli doktorumuza görürdüm buyuk kizimi 2.5 yasina kadar kucuk olanida 1.5 yasina kadar cunku tayinimiz cikti doguda doktor bulamadim
Znurr LohusaCicegi ben 6. Aylarına kadar her ay götürdüm. Şimdi doktor ne zaman derse o zaman gidiyoruz
Deletedmom_21 LohusaCicegi her ay götürüyorum 1 yasina kadar da goturecem her ay götürmesem doktorumuz ariyor 😂
Nur006 LohusaCicegi oğlum 1,5 yaşına gelene kadar her ay götürdüm bende. Sağlık ocağına sadece aşı zamanı götürdüm başka hiç gitmedim
hogwarts LohusaCicegi her ay götürüyorum ve aşılarım çoğunu özelde yaptırıyorum ne bileyim sağlık ocağı güvensiz geliyor bana
Divayorgun LohusaCicegi sağlık ocağı yeterli olmuyor. Özel aşılarıda düzenliyor dr. 1 yaşına kadar götürdüm
Alpaybusra Herhangi bir hastalığı rahatsızlığı yoksa götürmüyorum,kendim aile sağlığı ebesiyim, cocuğumn aşılarını ve boy kilo takiplerini kendim yapıyorum. rutin takipler de her ay takip yok zaten ,şahsi fikrim her ay özel doktora götürmeye gerek yok :)
Sdmte LohusaCicegi benim oğlum 4 bucuk aylık her ay kontrole gidiyoruz doktorumuza. Sağlık ocağı aşı dışında kilo boy takibi yapıyor sadece ama doktor kulağına gözüne cinsel organına ciğerlerine her ay bakar belki benim kaçırdığım nokta vardır falan diye benim içim öyle rahat ediyor. Bide 6 aya kadar her ay demişti sanırım 6 aydan sonra 2-3 ayda bir
Dolores LohusaCicegi 6.aya kadar her ay götürdüm. Hatta belki ayda iki kez götürdüm sağlık sorunları vs derken. Bu ay doktorumuz dedi ki 8.ayda gelin. Bence doktor kontrolü önemli. Sağlık ocağı pek ilgilenmiyor aşı dışında.
MinnakAras LohusaCicegi ben 6 aylık olana kdar her ay kontrole gittim artık 3ayda bir gidiyoruz gerekli mi derseniz bi sorun olmadığı sürece gerek yok boy kilo baş takibi yapıyor bunu sağlık ocakları da yapıyor bence gerek yok boşuna gittim
cemre_-34 LohusaCicegi doktorum ne zaman gel derse o zaman götürdüm benm bebeğim premature doğduğu günden beri doktorum ilgilenmsti her ay görmek istedi her ay da götürüyorum
Elfvli LohusaCicegi sağlık ocağına hiç gitmiyorum. Takipli doktorumuz var her ay ona gidiyoruz . Sonrasında ben kilo boy ve asi bilgilerini sağlık ocağındaki hemşireye bildiriyorum.
emayy LohusaCicegi her ay götürüyorum cinsel organına ciğerlerine bıngıldağına ellerinden tutup kalkıp kalkmadığına vs.herşeyine bakıyor sağlık ocagı sadece kilo ve boya bakıyor bence her ay doktora gidilmeli
Poyrazin_annesii Sağlık ocağına aşıları olduğunda götürüyorum bir de çocuğumun hasta olduğunu hissedersem götürüyorum onun dışında her ay kontrole götürmüyorum gereksiz geliyor bana çünkü boy ve kilosuna bakıp gönderiyorlar
asya123_ 7 ayligiz her ay gittik saglik ocaginada gidiyorum ozelede mesela saglik ocaginin verdigi damlalari kullanmiyorum icerigi ordlganik olan seyleri aliyorum saglik ocagi kan damlasini 4 ayda verdi dr. onermedi gelisimi guzel dedi 7 ayda kan degerlerine bakip ina gore vericek mesella 2 aylikken vsjjna kapanmasi yasadik dr farkketti saglik o agina gitseydim anlamayabilirlerdi enfeksiyon kapardi ozaman cikardi ortaya hala ara ara kspaniyor elimle az aciyorum dr gordum bende oyle yapiyorum