Kızlar merhaba,nerdeyse 1 bucuk aylık olacağız bebeğim göğsümü almıyor bir iki dakika emip ağlayarak bırakıyor başından beri.Sütüm bem geç geldi hem az,bu süreçte biberona alıştı tabiki memeyi almadığı için başlarda kaşıkla versekte onlada bi yere kadar.Sütümü sağıp veriyorm ama sütm hiç artmıyor İki göğsümden 60-70 milimi geçemiyorum o da kaç saatte birikiyor.Bu saatten sonra sütüm artar mı,benim gibi olup sonradan artırabilen var mı.Mama vermek istemiyorum ama mecbur veriyorm.