11-12-13 kullandım şuan 13 kullanıyorum çookk memnunumm.11 çerçeve açısından büyük geliyordu 12 daha tutumu kolay ama içerik açısından görünüşte fark yok,12 bi tık daha kamera güzel 11den.13 dahada iyi ayrıyeten sinematik mod var efsane videolar çekiyor.Ama keşke 13 pro alsaydım dedim,boyut olarak 13le aynı,sadece kamera 3 kamera proda