zeyneppdeva benim bebeğime yogun bakımda aptamil vermişlerdi cıkınca bende aptamil aldım ama memnun kalmadım o ara sütümde iyiydi bıraktık. Ama tekrar mama takviyesine başladım ve sma aldım bu sefer, fok çok memnunum.. ne gaz ne kabız hiçbir sorun yapmadı kızımda cok seviyo:) ama her bebeğe her mama iyi gelmeyebiliyo denemekte fayda var