Minikkmr sütü günlük pastörize alıyorum. Isıtıyorum kaynatmıyorum. Hazır yoğurt Mayaları var. Önce sütü kavanozlara katıyorum sonra ayrı bir kasede sütle mayayı karıştırıp kavanozlara birer kaşık katıyorum. Sütü ocağa koyunca makineyi de açmış oluyorum, ısınıyor. Kavanozların ağzı açık bir şekilde yerleştiriyorum. Makineyi kapatıyorum. 8-10 saat kapağı hiç açmadan bekliyor. Sonra açıyorum ağızlarına Peçete koyup kapağıyla kapatıyorum. 4 saat kadar da dolapta duruyor. Mis gibi 😋