Ikrazumra19 Tirtilinannesiii ya peki hic cevrenizden duydunuz mu sekerportakli veya minik kalplere gonderen varmi
Tirtilinannesiii Ikrazumra19 bende buralı değilim maalesef pek bilgim yok. Ama minik kalpler bizim eve çok yakın 😊
Ikrazumra19 Tirtilinannesiii ya bizde oraya tasinicaz temmuzda carsida oturuyoruz benimde sorcak kimsem yok kaldim ortada 🙂
Tirtilinannesiii Ikrazumra19 ne zaman gondereceksiniz kreşe. Ve burası bana göre çarşı tarafından daha güzel daha sakin. Kışın havası daha temiz. Ben hastane yanı tokilerde oturuyorum
Ikrazumra19 Tirtilinannesiii eylulde gondericem ama kayitlar doluyor hemen o yuzden simdiden kayit yaptirmam lazim bizde minik kalplere cok yakin gidop gordum ama cocugunu gonderem varsa daha rahat bilgii alirim diye sorayim dedim
Queenhurrem_23 Benim oğlum 2 haftadır şeker portakalı kreşine gidiyor 2.5 yaşında çok memnunum ordan. Aylık 1500 eğer servis tutarsanız 1800 tl veriyorsunuz. Orda 5 aylık bebek bile var. 7 den 5 e kadar saati. Umarım yardımcı olabilmişimdir canım ❣ @Ikrazumra19
Queenhurrem_23 Ikrazumra19 ben çok memnunum canım. Umarım sende öyle olursun. Şimdiden hayırlı olsun canım benim ♥️