Edagg Kızlar merhaba bebeğim 2 ay 24 günlük nerdeyse 3 aylik. Mama verenleriniz varsa siz kaç cc mama veriyorsunuz bebeklerinize ?
Anneko Edagg biz şuan 4 aylık olduk 3 saatte bir 150 cc içiyoruz o zamanlarda 110 120 cc veriyordum sizde bunu deneyerek gözlemleyin 120 cc yapın içiyorsa sonrasında huzursuzluk yapmıyorsa vermeye devam edin zaten içmek istemeyince diliyle itiyor biberonu yada doyunca çekiliyor her bebek bir değildir o yüzden deneyerek bebeğinizin ne istediğini bulmak daha iyi diye düşünüyorum
Teemo07 Edagg 2 saatte 1 içiyordu. Anne sütü ara ara alıyordu. Meme reddi vardı. 4. Aydan sonra hiç meme almadı. Sadece mamayla büyüdü. Ayda 90 a cıktık. Yine 2 saatte 1di.
YgmrEla myangelgirl yaa benim bebeğim prematüre 2 ay 28 günlük 90 cc yetmiyor 120 130 a kadar çıkıyor. Zamanında doğan bebis iceremez mi o kadar, merak ettim. Benim ki içiyor çok mu veriyorum acaba
Edagg Anneko aynen bazen 90 ı bile içmek istemiyor kafasını sağa sola çeviriyo itiyo bazende daha çok içiyo özellikle gece uykusundan çıkıp gündüze geçerken daha çok mama istiyo
Birkucukumutcuk Meme mama gidiyoruz. Mama verdiğimde 90 cc alıyor. Bebeğini en iyi sen tanırsın canim. Kutu üstünde yazanlara takılmayın demisti doktorumuz. Bir de ne kadar verirsen o kadar içer bebisler. Ben kusmasina baktim. Nerede kusmadi ise oradayım. Artırmak gerekirse de anlarsın acligindan. Mama bittikten sonra çok ağlıyorsa önce gazını çıkartıyorum. Susuyor yani doymuş oluyor. Bu arada 2 ay 12 gunluguz.
Edagg Birkucukumutcuk benim bebeğimde kusma hiç olmadi sadece evolvia markasi kusma yapmıştı huzursuzluğuda yok ama bazen istiyor. Gibi ondan merak ettim acaba azmı veriyorum diye
Anneko Edagg evet bizde de aynısı oluyor o yüzden sabahları bende 10 20 cc fazla deniyorum içerse ertesi günde aynısını yapıyorum her bebek kendine özel birde anne sütü alıyorsa zaten ona göre siz daha iyisini ayarlarsınız sağlıkla büyüsün bebeşiniz 🙏🏻
Busara2735 Edagg o zamanlarda 100-120civarı içiyodu şu an 5 aylık sütü sağarak veriyorum mama da içiyor. 5 ölçü veriyorum mamayı 150 ml ama 3 saat bile tok durmuyo 2 saate acıkıyo sırf bu yüzden mama değiştirdim ama hala aynı. 6 ölçü vermekten de çekiniyorum bi şey olur fazla gelir diye 🙁
Betulakkus YgmrEla zamanında doğmuştu aynı içiyor normel enne sütü içmiyorsa 135 cc de içer fazla gelirse kusar zaten anlarsın
myangelgirl YgmrEla bence çok benim bebeğim 5 aylık daha yeni 120 ye cıktım 3 bucuk saat yetiyor her 30 cc 1 saat doyuruculuk sağlıyor sık sık az az besleyin çok olursa kusar fazlasını
CizerBirAnne Kızım 2 ay 21 günlük. Anne sütü de alıyor. Mamayı da günde 2 kere 90 cc, 1 kere de 120 cc olacak şekilde 3 öğün veriyorum. Bazen tamamını bitiriyor, bazen 20-30cc bırakıyor.
Betulakkus Edagg 60 cc yeterli olur benim bebeğim 1 buçuk aylık anne sütüne ek olarak veriyorum baktın ağlıyor doymuyor 60 cc tekrar yap ver
Sdmte Edagg 2 bucuk aylıkken 2 saatte 1 60 cc içiyordu. 3 aylıktan beri 2 saatte 90 içiyor şuan 4 bucuk aylık. Hatta 1 haftadır 3 saatte acıkıyor yine 90 yetiyo 120 denedim 10 ml kadar kustu zaten